loading...
...تنها خدا کافیست
فرشته بیگی کلشتری بازدید : 18 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

گفتم : كه روي خوبت ، از من چرا نهان است گفتا : تو خود حجابي ، ورنه رخم عيان است !

گفتم : كه از كه پرسم ، جانا نشان كويت ؟ گفتا : نشان چه پرسي ، آن كوي بي نشان است !

گفتم : مرا غم تو خوشتر ز شادماني گفتا : كه در ره ما ، غم نيز شادمان است !

گفتم : كه سوخت جانم ، از آتش نهانم گفت : آنكه سوخت او را ، كي ناله يا فغان است !

گفتم : فراق تا كي ؟ گفتا : كه تا تو هستي گفتم نفس همين است ؟ گفتا : سخن همان است !

گفتم : كه حاجتي هست ، گفتا : بخواه از ما گفتم : غمم بيفزا ، گفتا كه رايگان است !

گفتم : زفيض بپذير ، اين نيمه جان كه دارد گفتا : نگاه دارش ، غم خانه تو جان است !

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نيوکامنت در تاریخ 1393/01/31 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما!

ارسال کامنت تبليغاتي انبوه به وبلاگ هاي :

بلاگفا ، ميهن بلاگ ، بلاگ اسکاي ، لوکس بلاگ و ...

بصورت کاملا اتوماتيک

بازديد وبلاگ خود را به مقدار چشمگيري افزايش دهيد!

** ارزان تر از تمام سيستم هاي ارسال کامنت مشابه **

پوشش 27 سرويس وبلاگ دهي

با نيوکامنت !

کامنت آزمايشي رايگان بفرستيد!

www.newcom1.tk
..............


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 336
  • کدهای اختصاصی